آموزشی

معرفی قوی‌ترین باتری موبایل سال 2021

قوی‌ترین باتری موبایل

از آنجایی که گوشی‌ها عضو جدا نشدنی از زندگی روزمره ما شده‌اند، داشتن گوشی با بهترین ویژگی‌ها و باتری سالم مهم می‌باشد و باید در هنگام خرید گوشی‌ها به مشخصات فنی آن‌ها توجه بسیار کنیم. در خرید گوشی موبایل حتما باید باتری آن را مورد بررسی قرار دهیم تا از عملکرد، سرعت و طول عمر آن مطمئن شویم.

تصور کنید در حال استفاده از گوشی موبایل هستید و بخاطر اینکه باتری موبایل سالمی ندارید، گوشی شما خاموش می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. اگر گوشی با بهترین و قوی‌ترین باتری را در هنگام خرید انتخاب کنید با اینگونه مشکلات مواجه نخواهید شد.

در این مقاله قصد داریم قوی‌ترین باتری موبایل را به همراه ویژگی‌ها و مشخصات به شما معرفی کنیم.

1-رتبه اول قوی‌ترین باتری موبایل

 سامسونگ Galaxy M51:

در بین تمامی گوشی‌های هوشمند سری سامسونگ در بازار، گوشی سامسونگ Galaxy M51دارای پر ظرفیت‌ترین باتری می‌باشد و باتری این گوشی می‌تواند مدت زمان بیشتری شارژ باتری را حفظ و نگهداری کند. این گوشی با مشخصات فنی که دارد توانسته است اولین رتبه در لیست قوی‌ترین باتری موبایل را از آن خود کند. صفحه نمایش، میزان مصرف، نور و… در نگهداری شارژ باتری تاثیر دارند اما با این حال این گوشی با داشتن نمایشگر ۶٫۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسلی، تراشه Snapdragon 730G، دوربین اصلی چهارگانه و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری می‌تواند به مدت دو روز و نیم شارژ باتری را نگهداری و حفظ کند.

نکته  قابل توجه این است که سامسونگ امکانی را فراهم آورده تا بتوانید از این نوع گوشی ها و باتری‌های قوی این گوشی‌ها به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر گوشی‌ها استفاده کنید.

گلکسی M51 که اولین رتبه در لیست قوی‌ترین باتری موبایل‌ها را دارد، از تکنولوژی شارژ سریع پشتیانی می‌کند و با سرعت 25 واتی می‌تواند باتری موبایل را شارژ کند. همانگونه که شرکت سامسونگ اعلام کرده است، این گوشی می‌تواند در عرض 115 دقیقه یا کمتر از آن به صورت کامل شارژ شود. با استفاده از این گوشی می‌توانید 52 ساعت و 57 دقیقه در بستر اینترنت مکالمه کنید، 16 ساعت و 52 دقیقه وبگردی و 25 ساعت و 14 دقیقه نیز ویدئو تماشا کنید.

قوی‌ترین باتری موبایل

2-رتبه دوم قوی‌ترین باتری موبایل

 سامسونگ Galaxy M31s:

مانند سایر گوشی‌های سری  Galaxy M سامسونگ، این نوع از گوشی نیز از باتری با ظرفیتی برخوردار است و می‌تواند به مدت زمان طولانی شارژ باتری را نگهداری و حفظ کند. صفحه نمایش، میزان مصرف، نور و… در نگهداری شارژ باتری تاثیر دارند اما با این حال این گوشی با داشتن نمایشگر ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسلی، تراشه کم مصرف Exynos 9611، دوربین اصلی چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری، بعد از Galaxy M51 دومین رتبه در لیست قوی‌ترین باتری موبایل می‌باشد.

این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار است، به طوریکه می‌تواند با سرعت 25 واتی باتری را در عرض 1 ساعت کامل و سریع شارژ کند. همچننین این نوع گوشی با شارژ معکوس و داشتن باتری قوی می‌تواند مانند پاور بانک عمل کند و برای شارژ باتری سایر گوشی ها نیز به کار رود.

مزایای گوشی Galaxy M31s

  • طراحی و ظاهر مدرن، زیبا و کاربر پسند
  • نمایشگر فوق شفاف از نوع Super AMOLED
  • دوربین با کیفیت و وضوح بالا
  • طول عمر باتری بیشتر
  • ظرفیت بالای باتری در نگهداری شارژ

3-رتبه سوم قوی‌ترین باتری موبایل

موتورولا Moto G9 Plus:

موتورلا اخیرا با تولیدات خود ثابت کرده است که می‌تواند در رقابت با برند های مطرح جهان باشد. موتو جی 9 پلاس از جمله تولیداتی می‌باشد که در لیست قوی‌ترین باتری موبایل قرار گرفته است. باتری این گوشی ها 5000 میلی آمپری می‌باشد. دیگر مشخصات فنی مهم این دستگاه هم عبارتند از صفحه نمایش ۶٫۸۱ اینچی LTPS IPS LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسلی، تراشه کم مصرف اما قدرتمند Snapdragon 730G و دوربین اصلی چهارگانه.

Moto G9 Plus دارای تکنولوژی شارژ سریع می‌باشد و با سرعت 30 واتی میتواند باتری موبایل را در عرض 75 دقیقه شارژ کند. با استفاده از این گوشی میتوانید 52 ساعت و 57 دقیقه در بستر اینترنت مکالمه کنید، 16 ساعت و20 دقیقه وبگردی و 20 ساعت و 18 دقیقه نیز ویدئو تماشا کنید.

قوی‌ترین باتری موبایل

4-رتبه چهارم قوی‌ترین باتری موبایل

شیائومی Redmi 9:

گوشی موبایل شیائومی رد می 9 یکی از گوشی هایی است که به دلیل داشتن باتری با ظرفیت بالا توانسته است در لیست قوی‌ترین باتری موبایل حضور یابد. این گوشی ها دارای باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری می‌باشند و از تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

با استفاده از گوشی شیائومی رد می 9 می‌توانید به مدت 31 ساعت و 5 دقیقه مکالکه کنید، 16 ساعت و 49 دقیقه وبگردی کنید و 15 ساعت و 46 دقیقه نیز ویدئو تماشا کنید. همچنین این گوشی دارای امکانات و مشخصات فنی نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۳۴۰ * ۱۰۸۰ پیکسلی، تراشه هشت هسته‌ای Helio G80 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2  نیز می‌باشد.

مزایای گوشی Xiaomi Redmi Note 9

  • طراحی زیبا
  • سخت افزار قدرتمند
  • دوربین بسیار با کیفیت
  • دوربین با کیفیت و وضوح بالا
  • طول عمر باتری بیشتر
  • ظرفیت بالای باتری در نگهداری شارژ

5-رتبه پنجم قوی‌ترین باتری موبایل

شیائومی Redmi Note 9S:

رد می 9 اس شیائومی از جمله گوشی هایی می‌باشد که در سال‌های اخیر مور توجه و محبوبیت کاربران بسیاری قرار گرفته و توسط آن‌ها خریداری شده است. یکی از دلایل محبوبیت این گوشی ها باتری های با ظرفیت بالای آن‌ها هستند. این گوشی دارای باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری، صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی و باکیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 720G و دوربین اصلی چهارگانه می‌باشد.

Redmi Note 9S دارای تکنولوژی شارژ سریع می‌باشد و با سرعت 18 واتی میتواند باتری موبایل را در عرض 1 ساعت و 45 دقیقه به صورت کامل شارژ کند. با استفاده از این گوشی میتوانید 41 ساعت و 30 دقیقه در بستر اینترنت، 19 ساعت و 12 دقیقه وبگردی و16  ساعت و 30 دقیقه نیز ویدئو تماشا کنید.

قوی‌ترین باتری موبایل

مزایای گوشی Xiaomi Redmi Note 9S

  • صفحه نمایش بزرگ با کیفیت، وضوح و رنگ عالی
  • اسپیکرهای قدرتمند استریو
  • پردازنده کار آمد Snapdragon 636
  • دوربین با کیفیت و وضوح بالا
  • طول عمر باتری بیشتر
  • ظرفیت بالای باتری در نگهداری شارژ

در این مقاله به مقایسه و معرفی 5 باتری قوی سال 2021 پرداختیم و شما را با آن‌ها آشنا کردیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود باتری مناسب را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. برای خرید بهترین و قوی‌ترین باتری ها می‌توانید به فروشگاه باتری سعید مراجعه کنید، از مشاوره های آن‌ها بهره مند شوید و درنهایت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *